
Merhaba,adetim toplamda 40 gün,i9 Nisan’da yasanilan ilişkisi şey,11 Mayıs’ta o ay olmam gereken adetten 6 gün sonra verdiğim test sonucu.Bu rakam yükselmez di mi,ya da 362 filan değildir yanlış olmamistir yani.Adet olamıyorum çünkü Kasım’da koruyucu iğne yaptırdım 3 aylık ve sonra sadece Aralık’ta ve Mart’ta oldum.Burda öyle şeyler okuyorum ki kafam çorba oldu, sıyırdım.