Ykarakus Parçalı olmasa bile rengi kırmızı olsa bile düzensiz kanama olabilir. Temizlenme biraz zaman alıyor tabi bir de sezaryen olunca tabi daha normal böyle olması. Bir kez daha olmasa bile aslında düzensiz olabilir ben de 2. Adetimi bekliyorum spiral taktırmak için doktoruma sormuştum adet olsa nasıl anlarım diye anlayamazsın biraz zaman lazım demişti. Uzun süre mesela kanama olmazsa sonra olursa benim ki gibi yani artık adettir yakın zaman da olanların düzensiz kanama olma ihtimali daha yüksek oluyor umarım adettir🙏🏻