Cegilson_34 başka besinlere olabilir benim kızımda tahlillerde bişey çıkmamasına rağmen egzama devam ediyordu şu an ben çok katı diyetteyim kızıma da belirli şeyler veriyorum alerji diyetisyeni ile çalışıyorum artık Çünkü kafayı yeme boyutuna gelmiştim 😔mustelanın kremini kullanıyorum egzama için doktor önerisi ile kortizonlu krem kullan zaten çok az Cc kortizon koyuyorlar karışıma bebeğim küçük dersen bilememem ama bende kullanmamayayım diye çok direndim ama alerji uzmanları öneriyor egzama geçsin diye zaten 3 gün kullanıyorsun en fazla kullanırsın egzamalar kurur Ve kayı diyetle nelere alerjisi olduğunu bulursunuz inşallah 🙏🏻 Zaman Buda geçicek bebişlerimiz iyi olucak inş