Yatak odasında yatağın başında foto asılı olan var mı düşer felan kaygısı oluyor mu
Sefaserpil var hiç düşünmedim düşer diye 3 senedir düşmedi 😬😬
Sefaserpil 4 senedir asılı hiç düşmedi . 5.8lik deprem olduğunda bile sallanmamıştı 😊