ikiPrensesAnnesi20 Kizlar kızım 18aylik 1aydir kapı çalsın saklanıyor telefon çalsın saklanıyor ben onu evin içinde arıyorum o hep köşelere gidiyo saklaniyo eşyaların arkasına saklanıyor neden böyle yaoiyo acaba
Med ikiPrensesAnnesi20 bi ara benim kızım da kaçıyordu. bak şimdi kapı çalacak baba gelecek diyorum,gel kapıyı açalım ce ee yapalım fln diyorum,öyle öyle alıştı
Seydacelep ikiPrensesAnnesi20 benim kızım daha 5 buçuk aylık yanından geçerken bile irkiliyor korkuyor anlamadım normal mi acaba
ikiPrensesAnnesi20 Med bende öyle yapıyorum kızım gel bak baba geldi diyorum yok yine de saklaniyo napacam bilemedim
Med ikiPrensesAnnesi20 bi süre öyle oluyor sanırım,telefon çalınca koşa koşa öbür odaya kaçıyordu benim kızım da,zil sesini orta seviye yapın alışır zamanla.
ikiPrensesAnnesi20 Oylesine_biri sürekli ilgi gösteriyorum hatta 4aylik kardeşi de var kardeşini bırakıyorum onunla ilgileniyorum
ikiPrensesAnnesi20 Seydacelep onu bilmiyorum ama kızım su 1aydir sürekli kaçacak yer arıyor perdenin arkasına bile giriyo
fn2827 Seydacelep normal canım 5 6 ayda korkarlar abancı görünce.değişik insanlar görmesini sağla sürekli. Markete falan gidin beraber yürüyüş yapın.korkusunu yener
ikiPrensesAnnesi20 Med telefonum çoğu zaman sesizde kalıyor bazen unutuyorum seslide kaliyo telefonu alıyor aglaya ağlaya bana getiryor kokuyor
fn2827 ikiPrensesAnnesi20 kapı zilini sesinden korkuyordur belki.değiştirme şansınız varsa değiştirin. Bide öyle deneyin
ikiPrensesAnnesi20 fn2827 kapının zilini iptal ettik cnm seçim kapıya vurunca korkuyor perdenin arkasına koltukların köşesine gidiyor saklaniyo
fn2827 ikiPrensesAnnesi20 anahtarı varsa anahtarıyla girsin eşin.habersiz gelen olmuyorsa haber veren kişi eve geldiğinde seni arasın kapıyı açarsın.belşi bir müddet böyle idare et 2 yada 3 ay.belki unutur korkusu geçer.bebekler yeni kabiliyetler yeni şeyler öğrendikçe eski alışkanlıklarını unutur.
Seydacelep fn2827 aslında insaları çok sever kalabalığada giriyor ama biri yanımda geçince irkiliyor pişt falan diyince korkuyor