Saadet12Irmak Kızlar 3 yaş grubuna güzel önerebileceğiniz kreş varmı acaba burada izmir de oturuyorum ben 😃
izmirliannee Saadet12Irmak çiğli katip çelebinin orda aşırı kreş gördüm geçen gün her mahalle basında var nerdeyse
Mirayse Saadet12Irmak karsıyaka anaokuluna yollayabilirsin devletin. 3ysta yarım gün yeter zaten tam gün cok uzun. Yada mavisehire doğru o anacadede belediyenin okulu vardı 3yıl önce gilan acıldı güzel diyorlardı oraya da.
Saadet12Irmak Karşıyaka bütçe fark etmiyor önemli olan çocuğuma bişiler katsın ve yemek yedirsinler açıkçası çok iyi bir yer istiyorum aklım kalmaması İçin çünkü aşırı takıntılıyım
BuzluKahve Saadet12Irmak Ben sehrin diger ucunsa Balcova’dayım. Pas. Umarım gönlünüze göre bir yer bulursunuz.