Evlatlarimm o mama a101 bim şok marketlerde var kolay bulunuyor yani 400 gram paketlerde bize bayagı gidiyo ben kızım uyanmadan veriyorum uykusunda 12/1 gibi içiriyorum eger içmezse gece ¾ gibi kesin kalkıyo bu sefer biberonda kabuk etmıyo yemekte zor yiyo zaten cıkmaza giriyoruz bendr kesmek istiyorum tamamen ama dogru düzgün yemek yemedigi için kıyamıyorum bende bari tok tutsun diyorum artk vitamin almasını falan gectim karnı tok dursunda neyle durursa dursun kafasındayım son ⅔ aydır ek vitamin kullanıyorum zaten o yeter artk napayım illaki yicekler böyle gitmicek içini rahat tutun ben cok yıprandım kızımıda yıprattım zorla yedirmeye kalkkınca da benden korkmaya basladı baktm bıraktım zaten ne versem tükürüyodu sizi cok iyi anlıyorum ama sabır yacak bisi yok yemiyosa yemıyo kabul etmek lazım smdi bile corba türü hiç yemiyo habire karbonhidrat tükeniyo ama onlardan da bırsk bigün mecbur 🐣