Kizlar merhaba kizim 7ay 5 gunlukken kontrole gittik. 7kg 66cm. Persentil normal cikti. Ama benim skintim su ki ek gidaya gectikten sonra benim sutum azaldi hissediyorum hatta bazen skiyorum az geliyor. Zaten tek meme ile emziriyodum. Hic mama da kullanmadi hic ihtiyacimiz olmadi. Simdide ek gida donemindeyiz zaten baya baya yiyor cogu seyi. Ama geceleri sutum azaldigi icin doktor istersen bebelac ver dedi istersende kendin muhallebi yap ver. Ama bebelak onerebilirim falan filan dedi.. hic su da icmiyorum ondan mi azaldi acaba sutum.. Bestlak sut arttici damla varmis iae yarar mi acaba ne yapmaliyim sizce