Annem meme kanseri teşhisi kondu şuan tedavisi devam ediyor5 ay olucak kemoterapi aldıktan sonra 15 gün bütün yan etkilerini yaşadı kusma ishal ağız burun yarası iştahsızlık halsizlik ama günden güne etkisi azalıyor tahi evresi aldığı kemoterapi de önemli kişiden kişiye erkisi farklı bası kemoterapiler her hafta bazısı 15 günde bir alınıyor daha hafif oluyor 21 günde bir alınana göre hee kemoterapi de saç kaş dökmüyor kırmızı reçeteli ilaçlar döküyor aslında saç kirpik dökülmesi ama inan bunlar hiç bişey tek canı sağolsun bi an önce kurtulsun sağlığına kavuşsun da saç kirpik zaten kemoterapi bitince tekrar çıkıyor onun dışında moral çok önemli morali yüksek tutun yemesine özen gösterin rabbim bütün hastalara içinde de anneme tez zamanda şifa versin inşallah 🙏