Hllsyma bizimde öyle 2 haftadır. Hem grip balgmalı öksürük hem d e kulak enfeksiyonu. Antibiyotik ve damla kullandık 4 gun rahatlattı hala hafif balgamı var. Dediginiz gibi öksürürken balgam agzına geliyor geri yutuyordu, o da kusmasına sebep olabilir. Aslında kusmaları daha iyi diğer türlü çıkarmıyorlar çünkü.