Bir de uyutup uykuya derin dalmadan vermeye çalışın. Biz de 5ay 2 günlüğüz, 2. aydan beri zorlanıyoruz yeni yeni düzeldik çok şükür. Ayakta hoplaya zıplaya emziriyordum. Salya varsa dişi ağrıyordur, ağrı kesici verebilirsiniz, dişini kaşısın diye soğuk havuç verin, ya da sütünüzü dondurun meyve filesine koyun onunla rahatlıyoruz biz. Allah tüm annelerin yardımcısı olsun. Zor ama gülüşleri yeter.