Kızlar merhaba ben 5 senelik okul öncesi öğretmeniyim ama hiç kpssye girmedim.Geçenlerde biri açıklama yapmış bu sene çok alım olacak diye.Herkes sınava gir diyor ama hiçbir bilgim taze değil.Ayrıca 2 ay kalmış çocukla hazırlanmam mümkün değil.Yine de girmeli miyim ? bu işler o kadar basit değil dimi:/