Arkadaşlar burada post açmıştım oğlumun plt kan degerlerı dusuk diye bizi Diyarbakır’a sevk etmıslerdı şuan hala tam bır tanı konulmamış eşim Antalya’da ve onu buraya eve getır buradakı doktorlarada gösterelim diyor aılem götürme sen iyi bakmazsın burada tedavısını yaptır dıyor ama Antalya’da evim orada hastane bana yakın ve antalyadakı doktorlarada göstermekte fayda var 1 ay oldu tam bir tanı hala konulmadı ilac verıldı ilacı bıle ıctıgınde değerler hala dusuk yukselmıyor ve bende gitmek ıstıyorum içim rahat olsun yok tekım bakamam ona yapamam ben annemın nasıl bakamam ona bana bır akıl verın