cemre_-34
Gkce09 kızımın alerji doktoru da etle başlattı. Çapraz reaksiyonun süt ürünlerine göre daha az tepki vereceğini söyledi. Hemde uzun süre et tüketmeyince anne ve bebekte demir eksikliği olacağını söyledi ve ikimizde de demir eksikliği çıktı gerçekten. Kendim diyet açarken kırmızı etle başladım sonra kek, peynirli poğaça gibi ürünlere geçtik. Şimdi kızımda diyet açıyoruz onada önce kırmızı et başlandı. Her doktorun tarzı farklı oluyor sanırım. Ya da hastanın alerji öyküsünü göre bir planlama yapılıyor olabilir. 🙂
Bizim doktorumuz yoğun egzama ya da kakada kan olmadığı sürece diyet açmayı durdurmamamı söyledi ama bebeğin genel hali önemli takip et dedi. Mesela yumurtayı açarken 3. basamakta dediğiniz gibi ağladı çok doktora danışıp orda durduk 20 gün 1 ay kadar bekleyip yine deneyeceğiz. Bebeğinizin ayı da önemli benimki 8 buçuk aylık neredeyse o yüzden doktor biran önce diyetleri açıp normal düzene geçirmek istiyor. Daha küçük olsa biraz daha esnetebilirdik dedi. Siz yinede doktorunuza danışıp o şekilde ilerleyin bence çünkü her bebek için çok farklı planlama yapılıyor, ☺️🌸