Bebeğim hep ayakta sallanarak uyuyo ama her ayağıma koyduğumda baby nestle, ağlıyo uykuya direniyor çok ağlıyor ya ama uykusu da var eminim, uykusu gelse de gelmese de ayağımda salladığımda ağlıyo :( başka türlü uyumuyor sallanarak uyumayı sevmiyo desem yatağına bırakıp pış pış yapmayı da denedim, sallamadan poposuna pış patta yaptım kriz geçiricesine ağlıyor :( sadece ayakta sallanarak uyuyo kısacası ama onda da ağlıyo sebep ne olabilir