Irem4772 Kızlar selam bebeğim 7.5 aylık oldu, elini bu aralar sürekli sol kulağına götürüyor tutmaya tutup çekmeye çalışıyor sizde de böyle bi güncelleme var mı ya? Yoksa kulağı mı ağrıyo anlayamadım
Eslemesra Irem4772 eger dıs cıkarıyosa kulakta agrı yapıyomus benim kızımda bı donem sureklı elı kulagındaydı. Buyuk insan gibi sallaya sallaya kasırdı😂doktora sordum oyle demıstı
Dolores Irem4772 6 aylık ve ağrıyor olabilir diye doktora götürdüm, hiçbir şey yok dedi. Keşif amaçlı olabilir ya da diş belirtisi.. ben dişe yoruyorum Artık çünkü çok yapıyor
Irem4772 Emel38 iki diş çıkardı yaklaşık 1 ay önce bakıyorum başka şiş dişi yok diş granülü de veriyorm masajda yapıyorum diş etlerine bilmiyorum yaaa:(
Ruzz-Batu Irem4772 benim bebegimde yapiyor bunu ama uykusu geldiginde hatta bazen iki kulaginida tutar
Haticekablan Irem4772 bugün aynısını sağlık ocağında sordum açıklama şuydu; kulak kendini temizleyen organdır kiri dışarı atarken kaşınır bu sebeple bebekler çeker sıkıştırır iltihap ya da ağrı olsa anlamayanız mümkün değil çok ağlar cevabı aldım bi çok bebekte bu şekilde oluyomus gönlünüz rahat etmezse sağlık ocağına götürebilirsiniz yine de 🌸
Canss3535 Irem4772 benim bebegimde yeni 8 aylik oldu oda 1 aydir yapıyor sonra fark ettim ki istemedigi bisey olunca yada canı sıkılınca yapiyor