Atak dis hepsi birarada bence.
4 ay 5 günlük oldu…gündüz uyku diye bi şey yok,bi bebek arabasına koyup dışarda pis pis acip yuruyunce 30 40 dk uyuyor o da hava sıcak olunca çıkarabiliyorum yani dünden önceki günler evde bi amuda kalkmadigim kaldi uyutmak için ama sonuç başarısız .
Gece uykusu da 3ten beri ayaktaym 1 30 da yatmistim.Huysuzluga gelirsek benim oğlum zaten huysuzdu yani bu bi tik fazlası oldu öyle b8 alışmışız ki hiç dokunmuyor hahaha 🥳🥳 neyse hunimi getirin lütfen..öneri bilmiyorum öyle deniyorum bi şeyler