İyi geceler güzel anneler 🌙 emzirme esnasında mochi ile süt sağıyorum diğer göğsümden. Önceden daha çok dolardı ama şimdi gündüz 50 civarında doluyor. Bebeğin emdiği süt de mi bu kadar, yoksa pompanın özelliği mi gitti anlamadım. Bilgisi olanlar paylaşırsa çok sevinirim.