48316ELIZAN Ben de bilsem nerde takıldığımi… Yaptığımda birebir tarifteki ölçüleri kullanıyorum ama kabaca anlatirsam yaklaşık 100 g t.yagi, 1 sb su, 1 pincik tuz, 1 sb un iyice karıştırıyorum. Yaklaşık 2-3 dk daha tencerenin dibi hafif kaymak tutunca ocaktan alıyorum ve soğumaya bırakıyorum. Parmağım yanmayacak şekilde soğuyunca 4 yumurtayı teker teker kirip hamura iyice yediriyorum. Sıkma poşetim yok. Kilitli buzdolabı posetini içine koyup küçük üçlü yıldız duyla fırın tepsisine sıkıyorum. Önceden ısınmış 180 derece fırına atıyorum ancak kabarmiyor iste