nrtn1234 Ben aptamil kullanıyorum, günde 4-5 kez kaka yapıyor, kilo alımı da fena değil. Deli gibi kilo aldırmıyor
Sumeyyee Ama zeytinyağı da işe yarayabilir hakiki olursa bi zararı yok bence bende küçükken veriyordum ara ara
nrtn1234 Mylifee52 40 günlük , meme mama beraber gidiyoruz, günde 4 kez mama veriyorum 60 cc kadar bazen daha fazla talebine bağlı.
Larinaz rojdamevsim ben hip kullandım hep,arada mamasına hakiki 1 cay kasıgı z.yagı ekliyordım.iyi geldimi cok farkedemedim ama zararı olması şükür.4. Ayda artık 2 3 günde 1 e düştü kakası ewolviaya gectim ama annadımki mamayla alakalı değilmiş .
Minikprensannesi rojdamevsim evolvia deneyebilirsin sma bizde de yeşil kaka ve kabızlık yaptı o yüzden bıraktık ama güzel mamaydı golden goat kullanıyoruz şimdi memnunum tada da güzel
sbldmr123 Olur katılır ama sma lifsiz mama biliyosunuzdur belki. İçinde lif yok o yüzdende kabızlık yapabilir bebelac golda devam etseniz daha iyi sanki