Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 4040 gr doğdu bizde aile yapısı olarak eşimde kilolu bende kiloluyum ama obez değiliz, iri ailelerden geliyoruz boyumuz uzun yapımız var, dogdu bebeğim hem emzirdim hem mama verdim fakat yavrum sarılık oldu altı günlükken doktorda önce emzir sonra mama ver dedi ve ben hep böyle yaptım bebeğim emdiginde eğer doyuyorsa maksimum yarım saat filan uyuyor sütüm cok gelmiyor talimatta yazan mamadan fazla yiyor çocuk doktoru aç bırakma dedi bugün sağlık ocağında bir aylık aşısında ebe cok kilo almış dedi 5350 olmustu bu gidişle obez olur mama verme sakın sadece sütünü ver dedi sabah ondan akşam 6ya kadar dayanabildim hıçkırarak ağladı o kadar cok kötü ki aç yani sütüm yetmiyor ve ben ne yapacağımı şaşırdım aynı durumda olan varmı bana bilgi verirseniz çok sevinirim