Gkce09 bzmde 4,5 aylık 3 aylıkken alerji doktoruna gittim 2 aylıkken çocuk doktorununu verdiği diyeti açmamı söyledi alışacak dedi test falanda yapmadı birde Prof kendisi artk vardır bir bildiği dedm diyet açıyorum ilk iki hafta gurultu bzmde oldu halada bazennoluyor kakada mukus var kan nohut büyüklüğünde olmadıkça devam etmemi önerdi ek gıda tadımlarına başla dedi umarım bende iyi biley yapıyorum onu dinleyerek diyet çok zor ya inş bebeklerimz tez alışır