adelheid Merhabalar 20 aylik kizimin burnu tikali hafif oksurugu var ama bir turlu burnunu acamiyorum okyanus suyu, burun spreyi, buhar anlık fayda ediyor tekrar tikaniyor. Doktora gittik sadece burun spreyi ve dolven verdi. Ne yapmali etmeli bilen var mi ?
adaninannesii adelheid burun aspiratörü denediniz mi biz sürekli kullanıyoruz her gece ve sabah çok rahatız
35izmir adelheid baby vac diye bi ürğn var süpürgeye takıyorsun onunla cekin isterseniz serum fizyolojik falan sıktıktan sonra kuvvetli cekiyor bir de bebeğin uyuduğu odanın nem seviyesinin iyi olması önemli
[silindi] adelheid grip olduğu zamanlarda sürekli açmak gerekiyor 10 dakikada bir açtığımı biliyorum. Birde coldmix te tıkanıklığı gidermeye büyük destek
fgnrcp2704 adelheid ben hiç denemedim ama soğanı bölüp karanfil batiriyorlar yattığı odada bulunduğunda durun tıkanıklığı geçiyormuş
ElifB08 adelheid 1 aydır benim oğlumda aynı. Açıyorum burnunu 1 saat içinde geri doluyor. Bu ara kiminle konuşsam bebeği aynıymış anlamadım alerji mi diyede düşünüyorum polen filan
[silindi] adelheid normal bu süreçte yalnız yastığını yüksek tutun ki geniz akıntısını yutsun uykusunu rahat uyusun
adelheid [silindi] normalde yastik kullanmiyor ama bir de onu yaptik sagolun. Peki cold mix buhar makinrsi olmadan da faydali olur mu acaba ?
[silindi] adelheid tabiki oluyor ben yastığın kenarına 3-4 damla damlatıyodum anında faydasını görümüştüm
adelheid ElifB08 doktora gittik alerji dedi , makineyle o kadar boşalttılar aklim sasti, ciktik yolda tikandi cocugum. Zaditen diye ilac verdi
Ankakusu35 adelheid geçmiş olsun burun tıkanıklığı ile ilgili alrrji bölğmğne mi gittiniz 3 hafta olucak sizin gibi şikayetlerimiz ve herhangi bir gerileme yok hekimde bize dolven ve sprey verdi fayda görmedik 3 haftadır
ElifB08 adelheid bende sürekli gün içinde stermar burun açıcı ve burun aspiratörü kullanıyorum. Sık sık kullanma diyorlarsa napayım sümüklü mü kalsın çocuğum nefes alamıyor
Tubiii31 adelheid geçmiş olsun iyi olur inşallah benim kızım da 6 buçuk aylık bizde de aynı sorun burnunu açıyorum tekrar tıkanıyor alerji dedi zaditen damla verdi ama sanırım onunda pek bir etkisi yok gibi bide kızımın boğazında balgamlı öksürük var günlerdir aynıyız 😥
adelheid Ankakusu35 yok hayir ozelin aciline gittik burnunu aspiratorun makinesi var baya cektiler, ciktik hemen yine tıkandı rengi beyaz seffaf arasi doktor enfekte bir durum yok alerji havalardan dedi. Bana da devlet direkt sprey ve dolven verdi ozeldeki doktor dalga gecerek zaditen yazdi. Ama alerji surubundan sonra bir tik daha rahatladi
Aleynaaa__ ElifB08 benimde hırıltısı var geniş akıntısı var ama burnu tıkalı değil neden oluyor anlamıyorum koca adamlar gibi resmen o derece. Gittim geniş akıntısı dedi ama başına gelen varsa eğer ??
adelheid ElifB08 ben de yapıyordum ama ise yaramiyordu alerji surubu biraz toparladi ama bir de cold mix kullaniyorum su an herkesin tavsiyesine
ElifB08 Aleynaaa__ mevsimselde olabilir ben artık alerjiden şüpheleniyorum. Oğlumuzda burun akıntısı durdu şimdi arada hırıltı ve geniz akıntısı var 🙄
Balkizlarim adelheid coldx mix yastığına veya yakasına damlatiyorum ve buhar makinesi çok iyi geliyor odanın nemi düşük mü acaba 💐
adelheid Balkizlarim cold mix kullanmaya basladum sanirim o da rahatlatoyor neyse ki simdi gece daha rahat cok tesekkyr ederim 👍
adelheid Tubiii31 ayni bizde de ama akinti surekli balgam da yapmaz mi ki . Ah bir duzelse su havalar