Arkadaşlr bebeğim 11 bucuk aylık ve 5 gündür hasta önce ateşi oldu 4 gün 38.5 derece inatci ateş sonra öksürük basladi 3 gündür 24 saat boyunca öksürüyor yemiyor icmiyor halsiz sürekli aglıyot acıdan doktora götürdüm viral üst solunum enfeksiyonu dedi gıcık öksürüğü var ne yaptıysam gecmedi yüksek yastık oda havalandırma , odaya buhar wicks sürdüm soğan karanfil hic biri etkli etmedi doktor almanyada sadece beklemekten baska care yok dedi sıkıcı bir durum olsada dedi bir kac gün bir kac hafta sürebilir dedi bugün nefessiz kaldi acile götürdük oda aynısını dedi cocugum öksürürken kusuyor morarıyor acaba ayni durumu yaşayan var mi uyku uyuyamıyor öksürmekten bir öneriniz var mi acaba bana