Yildim ya yildim doğduğundan beri hep iştah sorunuyla uğraşıyorum çok yoruldum çok ağladım gerçekten birisi gecicek desin. Tam güzel oluyo dünyanın en mutlusuyum iki gün sonra tekrar beş altı gündür zorumla yiyo ağzını acmiyo bir yaşında yuruyo ve hep babasını ya da beni istiyo çok yoruldum çok huysuz hep oyun oynuyoruz nasıl kendi kendine oynayabilir ne yapabilirim bu konuda ? Bu konuda ayrı yoruldum ama iştah beni çok yordu. Çok üzülüyorum yemediği zaman koyver gitsin de de yapamıyorum. Güzel güzel yese dünyanın en mutlu insanı olucam bir yaşında bu arada. Arkadaşım firigus dedi alsam mı bilmiyorum