Fdme ben şaşırmıyorum istanbulda normal yuvarlak pasta Mart ayında 160dı zaten, geçen ay oğlumun yaş gününü kutladık İskenderun’da yaşıyorum burda da pastanın kilosunu 80 TL’ye yaptırdık şeker hamurlu olunca direk 400 TL’ye kadar çıkıyor hatta. Şeker çok pahalı, diğer malzemeler de inanılmaz arttı maliyetler çok arttı malesef o fiyatı koyan insanlar da haklı 😔