Bebeğim onuncu ayını bitirecek ama hala yüzüstü dönmüyor. Ben yapincada bir süre sonra ağlıyor biraz kalsa geri geri gidiyor ama kalmıyor . Ya bugün böyle postlara baktım 4-5 ayda dönen varmış çok kötüyüm . Dr. götürecem en kısa zamanda çok üzülüyorum bebeğime ya. Ayakta da duramiyor zaten adım hiç atmiyor bilmiyorum varmı böyle olan