Arkadaşlar selam. Bebeğim 6 aylık oldu, ben de ekstra 5 aylık hamile gibiyim. Bu süreçte zayıfladım, yediğim miktar da gerçekten azaldı ama karnımın şişi inmedi. Yağ dokusu mu, şişlik mi anlamıyorum, biraz daha yemeden içmeden kesersem sütüm gidecek diye korkuyorum. Sizler ne yaptınız, göbeğiniz nasıl eridi anlatır mısınız?