Bugün sabah kızım menenjit ve kızamık aşısı oldu. Akşama kadar sorun yoktu ateşi çıkmadı, keyfide yerindeydi o yüzden calpol falan vermedim. Akşam yatmasına yakın uzaktan ateş ölçerle alnını ölçtüm. 37 çıktı. Bide koltuk altı ölçerle ölçeyim dedim 37.5 çıktı. Kendimde ve eşimde denedim iki cihazda aynı sonucu veriyo. Ama kızım da koltuk altı yüksek çıkıyo. Nolur nolmaz diye yatmadan calpol verdim. Şuan uyuyo üzerini ince giydirdim yatırdım, ama kafası çok terlemiş. Ateş yok 36 derece normal. Ama sırılsıklam. Bi fikri olan var mı. Bide bizde doğru sonuö verirken kızımda niye iki farklı sonuç çıktı sizce