Kızlar iyi akşamlar bebeğimin poposunda makat bölgesinde sivilce gibi minik minik beyaz benekler var 2 gündür krem falan sürdüm geçer dedim ama şimdi bez değiştirirken baktım çoğalmış biraz. Normalde de sleppy kullanıyordum ama paketleri falan değişti ya sarı olandan aldım bu sefer acaba o mu yaptı ya da havalar ısındı o yüzden mi oldu tereddütte kaldım başına gelen bilgisi olan var mı acaba?
Şimdiden teşekkür ederim okuduğunuz için 🙏🏻