İkizlerim 1 yaş 28 günlük. Surei kabızlık şikayeti miz var doktora düzenli götürüyorum ama bazen 2 yasa kadar sürüyor dedi ne kullandiysam ne yaptıysam iyi gelmedi. Mama olarak sma optipro 3 numara kullanıyorum. Artik cok az tüketiciler genelde sabah uyanınca ilk bide yatarken istiyolar. Ama onereceginiz başka bi mama varmı değiştirsem diyorum. Biraktiramiyorumda emmedikleri için. Doktorumuz 18 aya kadar en azından ver dedi emmiyolar diye. Öneriniz varmıdır. Teşekkürler şimdiden. 🤍