Bebeğim sevimli dostların şarkılarını cok seviyor flaşa atıp tvden açıyorum açmadığım zaman vızırdanıyor açtığım zamanda hiç yanıma gelmiyor hem oyun oynuyor hem onlara bakıyor . Açmadığım zaman gidiyorum yanına oyun oynamaya az oyunuyor sonra gidiyor yanımdan ben öndeysem o arka tarafa geçiyor ben arka tarafa geçiyorum o ön tarafa geçiyor . Anlam veremiyorum bu duruma . O şarkıları dinlemesi izlemesi zararlı bi duruma sebep olurmu. Hemşiremiz izlet bisey olmaz dedi .