MyPrincessBaby_ Zeynep_Eren18 ne güzel bizde büyük 1 buçukken 2. Doğar diye düşündük ama nasip tabi Rabbim en doğru zamanda verir inşallah
Zeynep_Eren18 MyPrincessBaby_ Zamanı var demekki sağlıkla hayırılısıyla olusunda Rabbimin vardır bi bildiği
hunilimomm Zeynep_Eren18 uzun süre korunuo emzirme vs yaptığı için ilk 1 sene olmaması normalmis doktor öyle demişti 1 sene sonra olmaz ise o zaman tedaviye felan baslaniyor
Zeynep_Eren18 hunilimomm Bende 6 ay diye duymuştum ama 6 ay falan bekleyemiycem 1 hafta sonraya aldım nolur nolmaz artık bi sıkıntı da olabilir Hayırlısını versin Rabbim dert verip derman aratmasın🙏
Zeynep_Eren18 hunilimomm aaaa ne güzel tedavi falan mi uyguladı doktor acaba Rabbim inşallah banada nasip eder.
hunilimomm Zeynep_Eren18 hiç bişe yapmadı ultrasonla baktı herşey gayet temiz kist yok felan dedi bı ara gördü hatta PCO felsn dedi ama adet oldum bişe kalmadı
Zeynep_Eren18 hunilimomm yani aslında bende pco olabilir diyede korkuyorum adetim bile 2 veya 3 gün sürüyor hayırlısı yinede gidip görecez inşallah hiçbişey çıkmaz