Deletedmom_11 Canım kardeşim, cidden seni çok iyi anlıyorum ve yalnız değilsin. Benimki de 4 ay 19 günlük ve geceleri bölük pörçük toplasan 3 saat uyuyor, gündüzleri de sürekli sallarsam 1-2 saatlik uykuları oluyor. 2-3 haftadır böyle ve bugün artık sağolsun kayınvalidem geldi de doğru düzgün bir banyo yapıp 2-3 saat uyuyabildim (maalesef senin öyle bir şansın da yokmuş). Böyle anlarda hep şunu söylüyorum kendime: “Geçeceeek, geçeceeek. Çok şükür sağlığı yerinde. Bu günler de geçecek”. O yüzden sana da söylemek istedim: Geçecek güzel kardeşim. 🤗