Merhaba hanımlar dogum yapalı 5 ay 8 gün oldu çok şükür zor günlerin üstesinden geldim sağlıkla bebeğimi kucagıma aldım ilk gebeliğimdi lohusalık dönemim de gayet güzel geçti 4.cü ayda ilk adetimi gördüm Nisan ayının 24 ünde yani şuan mayıs ayının 24 ü ama ne bir belirti nede bir kanama hiçbişey yok bu şekilde dogumdan sonra düzensiz olan varmı? İlk adet gördüğümdede yani geçen ay da hiçbir agrı belirti olmadan oldum hamile kalmadan önce agrım çok şiddetli olurdu ve agrıdan duramazdım hep hastaneye iğne yemege giderdim o derece olurdum bu şekilde olmam normalmi acaba tecrübeli olanlar varsa bana yardımcı olabilirmi?