Oğlum çok iştahsız. 20 aylık. Yapı olarak uzun, zayıf bir çocuk. Doktorlar kilo ve boyunu iyi diyor. Şu an 13 kg civarı, boy 85cm. Ama hiç bir şey yemiyor çıldırıyorum. Daha kahvaltıya tam başlamadı. Arada biraz simit ekmek kemirir omlet yer ama. Şimdiye kadar 10u geçmemiştir . Yemediği için bisküvi ve yumurta veririm. Bir tek onu iştahlı yer. Sabah geç kalktığından öğle yemeği yok. Yoğurt ve meyve yer anca. Akşam çorba ve yoğurt. Belki az köfte patates falan kemirir ama çok nadir. Bu anlattıklarım iştahlı zamanları o derece 🤦🏽♀️ Şu an mesela iştahsızlık başladı. 3 gündür doğru düzgün yemiyor. Aç resmen formül mama içiyor sadece gece yatarken. Gece muhallebisi falan da yemez. Aç bırakıyorum yesin diye yemek diye hiç ağlamaz. Ay ne yapıcam ben. Sağlık sorunu yok ama hiç yemeden yaşıyor resmen 🤦🏽♀️🤦🏽♀️