Kızım 13 aylık onunla oyunlar oynuyorum ediyorum ama devamlı bi yetersizlik hissi yaşıyorum acaba biseyini eksik ediyormuyum acaba içten bi yalnızlık çekiyormudur acaba öyle acaba böyle diye kendimi yiyorum hep :( kendi kendine oyun oynuyor öyle cok ağlayan bi çocuk değil bana pek bulasmaz acaba neden böyle biseyi mi eksik diye dusunuyorum hep :(