Kızım şuan 4 yaşında abla oluyorsun diyerek güzel bir şekilde anlatmaya çalıştım ama çok ağladı yerden yere attı bu süreç nasıl atlatılır kızlar? Eminim doğdugundaaa çok seviceğineee. bende soklardayım idrar testinde çift çizgi çıktı henüz doktora gitmedim Sarıyer’de önerebileceğiniz iyi bir doktor ilgili var mıdır ? Tşk ederim