Bizde 6 bucuk aylığız, günde 2 öğün şeklinde önerdi doktorumuz. Önce tadımları yaptırdım ama öğürüp kabul etmiyor doğal olarak süt formundan farklı olduğundan. 2. Öğünde tadım yaptırdığım alerji göstermeyen besinleri suda haşlayıp kemik suyu zeytinyağı ilave edip koyu kıvamlı çorba yapıp vermeye başladım bunu gayet sevdi. İlk öğün tadım ikinci öğün çorba şeklinde ilerlemeyi düşünüyorum. Tattıklarımız da havuç, kabak, balkabağı, taze fasulye, patates