3 ay 12 günlüğüz. 2-3 gündür bebeğim çok sık uyanıyor gündüzleri hiç uyuyamıyor diyebilirim . Hep uyuyan bir bebekti 2-3 gündür çok farklı birisi . Bağırıyor sürekli huysuz . Kısa kısa uyuyor … bu atak benide mi buldu ? Atak hesaplamaya giriyorum atağın başlamasına daha 2 gün var diyor. Sizce 4. Ay atağı mı bu ?