Kendiniz büyün yediklerinize kimyon koyun. Bide probiyotik damla var, biogaia. Biraz pahalı ama 1 haftadan itibaren faydası gözüküyor. Ben doğumdan itibaren kullandım ve gazla ilgili hiç sorun yaşamadık. Biogaia gaza etki etmez ama bağırsakları düzenler. Onunla birlikte metsil kullandım gaz için. Tabi siz yine doktorunuza danışın.