Kızlar bu bizim ilk yazımız. Emerken terliyo bu çocuk var mı bi yöntemi daha klima da açmak istemiyorum. Bi de uyurken ne giydiriyorsunuz ? Oda 26 derece kısalık zıbın üzerine pijama giydirdim uzun kollu battaniye de örttüm 🙄 yanlış mı yapıyom acaba ben çok üşürüm de 😅