Oğlum bu ay tam 3 yaşına gırdı yaklaşık 1aya yaklaştık tuvalet eğitimine ilkte zorlandık ama kendi isteği ile çıkarttı bende takmadım kreşe de gidiyor oradaki arkadaşlarından heveslendi sanırım çişe alıştık gayet güzel bir şekilde çişim geldi diyip koşarak gidiyorduk yapmaya ama evde biri oldu mu yada oyuna daldımı hep altına yapıyor çişin varmı diye soruyorum yok çişim diyor 5 dk sonra altına yapmış 🤦♀️
Birde geceleri 12 de 3 de ve sabah 6-7 gibi çişini yaptırmazsam altına yapıyor
Kakayıda alışmıştık onda da zorlandık ama alıştı şimdi yine altına kaka yapmaya başladık artık hep sar başa gibi oluyor çok yoruldum 🤦♀️ Napmam gerekiyor artık kızmaya başladım biryere gidemiyoruz götüremiyorum herşey daha da zorlaştı resmen 🤦♀️🤦♀️🤦♀️