yagmursarya Başlıkta da belirttiğim gibi, sezeryan olalı 4 ay oldu. Bir dönem korse kullandım ama çok bunaldığımdan bıraktım, şimdi takmaya başlasam işe yarar mı sizce? Ve bir soru daha sarı kantaron yağı dikiş izlerine sürülse iyileşmesine katkısı olur mu?
Rahimesevda yagmursarya bir faydası olacağını sanmiyorm başta takmanız gerekiyordu . Kantoran yağınin yaralara kesiklere iyileştirme özelliği var ama bir etkisi olur mu bilmiyorm
Feyzosumunannesi yagmursarya Bende 10 gun once sezaryen oldum 1 ay sonra basla dedı doktorum korse kullanmaya. Siz kac ay sonra başladınız ve kılo verebildiniz mi
yagmursarya Feyzosumunannesi bana da 2-3 hafta sonra tak dediler ama karnım çok büyüktü ve bunalıyordum ama şimdi pişmanım keşke taksaydım. 77 ile doğuma girdim şuan 67yim, belki emzirmediğimden veremedim, karnım dışımda başka yerde de kilo yok açıkçası. Eğer emziriyorsanoz beslenme konusunda aşırıya kaçmazsanız rahat verirsiniz
babymore benim doktorum korse kesinlikle kullanma dedi kızlar. 1 ay olmak üzere benim de. çok kararsızım başlayım mi başlamayayım mi?
Cihanbahar babymore ben ilk zamanlar taktım ama sızlama oluyordu ve korse karnı gerdiği icin sanki dikişim patlicak gibi hissediyordum 3 hafta sonra kullanmaya başladım etkisi oldu yine
Feyzosumunannesi yagmursarya Doktorum 1 ay sonra kullan dedı nıye bılmıyorum, cok şükür emziriyprum ve gobegım gıdıyor cok yok benımde basenlerım var maalesef 😏🤦♀️ Doğuma 76 ile girdim şuan 72 kiloyum 😭😭