Haminne depresyon. Devlet hastanesine gitmiştim, uyuyamıyorum şöyle oluyor böyle hissediyorum falan diye anlattım ilaç yazıp gönderdi. Bıraktıktan sonra yine ilaç kullanmamı gerektirecek durumda olmadım şükürler olsun, asıl problemim yalnızlık ve yaşadığım ve kimseye anlatamadığım kötü olaylardı. Sonra ablamla yaşamaya başladım, bir şekilde yaşamış olduğum kötü şeyler ortaya çıktı birçok şeyi anlattım, anlatıp karşımda hakaretler duyunca 9. kattan aşağı atlamayı düşündüm, sonra ölümün ne kadar basit olduğu aydınlanmasını yaşayınca bu hayatta hiçbir şeyi çok da önemsememeyi öğrendim. Tüm bunların sonucunda da arada bir moralsiz hissetsem de kendi kendimi mutlu etmeyi öğrendim, ilaç kullanacak durumlara gelmeme izin vermedim. Sizin rahatsızlığınız neydi? Umarım bu etkiler geçer bir an önce. Doktorunuza bahsettiniz mi bu yan etkilerden?