Yapışık olarak hayatımıza devam ediyoruz. Sürekli bi memnuniyetsizlik, istediği olmayınca çığlık atma, sürekli kucakta olma, yürüyememe ama dışarda yere inmek isteme, dışardan eve gelince kapıda sinir krizi geçirme. Anasıda kafayı yemeye ramak kala 🤷♀️