FerdAzraMira Memnun musunuz mama dan ? Organik olduğu için bebeğe yaramaz kilo aldırmaz deniliyor doğru mu ?
Denizvepasa FerdAzraMira valla bütçeniz varsa alın. Ben onu kullanıyorum ama değiştirmek zorundayım her hafta bir kutu aliyoruz. O da 1000 lira yapıyor. Benim bebeğim en son kontrolümüz de kilo almıştı. Pazartesi belli olacak tam olarak ne kadar kilo aldığı.
felis FerdAzraMira Benim bebiş sarılık sonrası çok kilo vermişti bir dönem, bu mama ile çok kısa sürede kilosu olması gereken düzeye gelmişti. Tavsiye ederim. 👍🏻
Babybloom FerdAzraMira doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyor. 20 aylık ama 3 yaş boy ve kilosunda diyor doktoru. Yani mama kilo aldırmaz diye bir şey yok alan çocuk illaki alıyor, almayan çocuk da illaki büyüyor
Mommqueen FerdAzraMira bis kullnıyoruz 2 aydr türkiyeye geldiğimzden beri çok memnunum oğlumun kabızlık sorunu tamamen kalktı ortadan
FerdAzraMira Denizvepasa öyle mi ne kadar almıştı kilo ? Bizde ondan kullanıyoruz 2 aylık kontrolümüz de belli olacak alıp almadığı bakalım ama kimden duyduysam yaramıyor kilo aldırmıyor diyorlar doğruluk payı nedir bilemem tabii
Denizvepasa FerdAzraMira yalan söylemiş olmayayim ama 5-6 günde 90-100 gr almıştı. Ha su var yalniz cabuk acıkıyor bazen. Benim oglumda 4 aylik olmak uzere 2 aya yakındır kullanıyorum
Neselendik Ben kullaniyorum meme mama bir arada gidiyor 4 aylik olmak uzere kızım ama kilosu çok az. Aylik 500 gr ancak alabildi. Haftaya doktora gidecegim bakalim belki mama degistirebilirim. Ama onun dışında hic gaz problemi olmadı
FerdAzraMira Neselendik kaç cc içiyor acaba ? Bende mama+meme şeklinde devam ediyorum sütüm yetersiz doymuyor
Neselendik 3 saatte 90 cc veriyorum.gece sadece emziriyorym. Gunluk 3 ten fazla kaka yapiyor 4 -5 kere dolu çisli bez aliyor. Doyuyor diye dusunuyorum ama bilmiyorum. Gece de verecem artik mama
Burcud Bizde 1 aylıktan beri kullanıyoruz sütüm azdı kesildi hep mama içti kilosu da iyi ben çok memnun kaldım doktor önermişti kabızlık yapmıştı sma bizde
FerdAzraMira Burcud kabızlık sorunu da kötü yaa Allah yardım etsin benim kızım 2 Güne bir yapıyor o bile rahatsız ediyor zaten huysuz bir bebek 🫤
Neselendik Ama uzamiş sarılığı vardi kizimin 2.ayda kilo kaybetti o yuzden olabilir. Yeni yeni toparlamaya basladi diyebilirim
simiyyy FerdAzraMira bende memnunum combiotikten. Organiğin combiotikten farkı daha çok prebiyotikli olması zaten
Pandispanya FerdAzraMira 3 sy kullandık çok memnu dum. Pahali ama değer. Tek eksiği kusma yapti bizde bıraktık. Biraz da erken acikti
Eceninannesi33 Pandispanya benimde kızım her mamada kusuyordu 3. Ayında doktoru reflüsü vardır reflü maması deneyin dedi aptamil ar ile sma karıstırıp kullandık aksi halde ar mama hem katı oluyordu hemde maddi olarak küçücük bir ar aptamil 160 lira idi şükürler olsun 6 bucuk aylıkta kusmalar kesildi ve ar yi bıraktık
Denizvepasa Pandispanya benim oğlumda kusuyor son 1 haftadır mamadan olabilir mi acaba? Mamayı içiyor 1 saat bile geçse kusuyor.
Asyamine FerdAzraMira doğduğundan beri doktorumuzun önerisiyle kullanıyoruz. Meme mama birlikte gidiyoruz. Kızım 7.5 aylık ama 1 yaş kilosunda. Hatta bu yüzden mamayı bırakma aşamasındayız. Yalnız çok pahalandı😔
Pandispanya FerdAzraMira malesef çoğaldı cnm bebelac golda geçtim bitti açıkçası köpük çıkardı goldla