Merhaba, daha çok erken acele etmeyin isterseniz. 6 aydır sadece sütle beslenen bir canlı bir anda değişik tatlara uyum sağlayamayabilir ve bu çok normal. Lütfen zorlamayın asıl o zaman reddeder. Önüne koyup oyun oynamasına, keşfetmesine izin vermek çok önemli. Zaten bebeğiniz oral dönemde istemli ya da istemsiz her şeyi ağzına götürmek isteyecektir. Öğürmesi iyi bir şey bu sayede yutma refleksi gelişecek panik olmayın lütfen 😄 Bir de sizin rol model olmanız çok önemli. Bebekler taklit etmeyi severler. Onun önüne koyduğunuz şey ne ise siz de yiyebilirsiniz. Sizi görüp o da yapmak isteyecektir. Keyifli, sağlıklı zamanlar geçirmenizi dilerim 🙏🏻