Merhaba 23 aylık bir oğlum var ,günlük ara ve ana olmak üzere 5 ögün besleniyor , normalde günlük kaka sayısı ortalama ⅘ kez di yaklasık 1 haftadır günde 2 defaya düştü ve çok geç saatlerde yapıyor(kabız değil) kakasında bir sorun görünmüyor (renk ,görüntü vs) , sıvı tüketimide iyi (rahatsızlık durumuda yok) ,bu konuda bir fikri ,deneyimi veya tecrübesi olan var mı? Şimdiden teşekkürler okuyan ve cevap veren annelere🌸