Tospagam Antlbulut hm den aldım hiç yanmadı oğlum sorun yaşamadım tabi ıslak bırakmadım üstünde hemen çıkardım
Ftmsnny Antlbulut evet 10 gün kullandık hiç sorun yaşamadık açık olan yerlerde mustela sürdüm yine dechatlndan da korumalı şapka taktım
mustafam4906 Ilk denize gittiğimizde 2 aylıktı mayo bez ile girdi bu sene de hep öyle oldu ekstra mayo almadim
mustafam4906 Antlbulut hayır hoc sorun yaşamadık gerekli güneş kremini sürdükten sonra sorun olmaz Bence çok kısa süre için gereksiz masraf